Wednesday, May 2, 2012

BACKSTAGE - FASHION WEEK POLAND

The winter slippers becomes even more essential this season as separates continue to dominate our shoe. Sexy Black Dress from women's fashion clothing shop, get your favorite Sexy Black Dress at street fashion store by choosing from a large collection of high street fashion picks at OASAP.


Patryk Friebe przed pokazem Pauliny Plizgi :D 

Najlepsze zdjęcia zostawiłam na koniec :) Dla mnie była to najlepsza edycja FWP między innymi dlatego, że pierwszy raz miałam okazje przyjrzeć się wszystkiemu od początku do samego końca. Byłam zdziwiona i zachwycona tym jak szybko buduje się modowe miasteczko ;p Nie było prawie żadnych opóźnień i z tego co słyszałam nawet długo nie trzeba było stać w kolejkach przed wejściem na pokaz. Na ten temat akurat sama nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ nie musiałam stać w żadnych kolejkach. Już się przyzwyczaiłam do tych luksusów i mam nadzieję, że w październiku będę miała podobnie :D Spotkałam się ze znajomymi i poznałam wielu wspaniałych ludzi spoza mojego miasta, których serdecznie pozdrawiam :*
Do zobaczenia na następnym Fashion Weeku <3
_DSC1259
 Przed pokazem Gregora Gonsiora <3 
Miał najlepsze buty! <33
_DSC1262
 
Michałek z ciastkiem w buzi przed pokazem ALEXIS AND PONY :D
_DSC1178
_DSC1177
_DSC1176
_DSC1175
_DSC1174 
KLAP KLAP przed pokazem Orsay

_DSC1173
_DSC0118
_DSC0119
 
SMUTECZEK :C ;D
Przed pokazem Nenukko

 
Ramona Rey przed pokazem Jarosława Juźwina
_DSC1124

No comments:

Post a Comment