Sunday, July 15, 2012

Spodnie w kwiatki

Zdecydowanie mogę stwierdzic, że jest to moja ulubiona stylizacja jaka pojawiła się na blogu. W 100% odzwierciedla mnie. Delikatnie, młodzieżowo, wygodnie... A do tego w moich ulubionych kolorach. Od kiedy pamiętam zawsze w mojej szafie wręcz "królowały" barwy ziemi. Nudne i monotonne kolory. Na szczęście jest to przeszłośc i z dnia na dzień przekonują mnie do siebie ubrania, których nigdy wcześniej bym nie ubrała. Odskakując od tematu stylizacji. Razem z rodziną planujemy coś na co czekałam od dłuższego czasu. Zdecydowanie należy to do moich największych marzeń i zrobię wszystko, by to się spełniło. Nie chcę zapeszac, więc nie zdradzę o co chodzi. Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła Wam to powiedziec ze 100% pewnością. Trzymajcie kciuki ! :)

No comments:

Post a Comment